Захищені токени: обов'язково чи ні? | БІЗНЕС-БАЛАНС
(032) 240-75-99
Замовити дзвінок
Новини

Актуальна інформація про токени

image here

23 липня на сайті ДФС (Податкової) була опублікована новина про затвердження нового регламенту та нових форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг.

Згідно нового регламенту, з 01.08.2019р. Центр сертифікації ключів ІДД ДФС буде здійснювати видачу власних електронних підписів лише на захищені носії ключової інформації. Тобто, клієнт який прийде виготовляти електронний підпис в Податкову, зобов`язаний мати з собою захищений носій, оскільки видача підпису буде відбуватись лише на цей носій, а не на звичайну флешку. Таку вимогу найближчим часом, мабуть будуть ставити і інші центри сертифікації ключів.

Захищений носій ключової інформації — це апаратно-програмний пристрій, призначений для безпечного зберігання та використання електронних підписів.

Зважаючи на ці зміни, рекомендуємо Вам завчасно придбати захищені носії та бути абсолютно впевненим у зберіганні та використанні своїх електронних підписів.

На сьогодні найбільш поширений та найбільш практичний захищений носій — це токен, виконаний у вигляді USB-пристрою, який зовні схожий на флешку.

 

Детальну інформацію про токени Ви можете прочитати у наших попередніх статтях:

 

1. Для ознайомлення з видами токенів та їх вартістю:

Що потрібно знати про токени і їх наявність.

2. Для ознайомлення із законодавчим підгрунтям використання токенів:

Токени? Вимога закону чи чергові плітки?

До нас щодня телефонують із запитаннями про токени, тому ми вирішили описати найактуальніші запитання та відповіді про дані захищені носії.

1. Чи потрібно купляти токени щороку разом з електронними підписами?

- Ні, токени багаторазові . Центр сертифікації ключів може перезаписувати ключі без обмежень. Тобто, якщо відбуваються зміни в підписі або ви продовжуєте термін дії підпису, то новий електронний підпис записується на той самий токен.

2. Чи можна записати кілька електронних підписів на один токен?

- На жаль, ні. Для кожного електронного підпису використовується окремий токен. Електронна печатка вважається окремим електронним підписом.

3. Чи потрібно буде щоразу їхати до вас, щоб продовжити термін дії електронного підпису, який знаходиться на токені?

- Ні, їхати до нас не потрібно при умові, що у вас не відбулось змін у назві підприємства, юридичній адресі або у складі підписантів. Тобто, у такому випадку вам буде доступне автоматичне віддалене продовження підписів, але зберігатись вони будуть одразу на ваші токени.

4. Чи можна скопіювати електронний підпис із токена на комп'ютер чи флешку?

- Ні, кожен електронний підпис знаходиться лише на своєму токені і скопіювати його на будь-який інший носій немає можливості. В цьому і полягає основне призначення захищеного носія: захист від довільного запису, видалення, копіювання файлів.

5. Якщо хтось неправомірно заволодіє токеном, то чи зможуть вони використати електронний підпис, який на ньому міститься?

- Ні, оскільки кожен токен захищений паролем. При бажанні зловмисника підібрати пароль — стоїть обмеження на кількість спроб введення паролю. Якщо ввести неправильно 7 разів пароль — токен блокується і електронний підпис видаляється. Відновлення роботи з токеном можливе лише за умови повторного отримання електронного підпису в центрі сертифікації.

Якщо маєте додаткові запитання або хочете придбати токени в ТОВ “БІЗНЕС-БАЛАНС”, приходьте в одне з наших відділень або телефонуйте на нашу гарячу лінію.

Останні
Привітання з Днем Незалежності України!

Дорогі друзі, колектив ТОВ “БІЗНЕС-БАЛАНС” щиро вітає нас всіх з Днем Незалежності України. 24 серпня 1991 року — це день, коли з...

image here
1С Підприємство: налаштуй сам

Довідник Договори. Частина 1. Заповнення реквізитів довідника Договори, частина 1. У програмних продуктах 1С:Підприємство у доку...

image here
Переходимо на BAS Бухгалтерія

Шановні клієнти! Повідомляємо Вам про нові зміни у програмних продуктах лінійки 1С:Підприємство. З 06.08.2019 р. Ви можете придб...

image here