Підсумковий річний бухгалтерський вебінар 2020
(032) 240-75-99
Замовити дзвінок
Новини

23 грудня підсумковий річний бухгалтерський вебінар. «Про все потроху» з Людмилою Шахно та Ярославом Сиваком.

image here

Цікава та корисна інформація в спільному бухгалтерському вебінарі компаній «БІЗНЕС-БАЛАНС» та «Академія Професійного Бухгалтера». Нічого зайвого не буде. Все тільки найактуальніше і необхідне!

ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ НА ВЕБІНАР ЗНАХОДИТЬСЯ ВНИЗУ ЦІЄЇ СТОРІНКИ!

ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ОДРАЗУ ПЕРЕЙТИ ДО РЕЄСТРАЦІЇ, НАТИСНІТЬ СЮДИ→

Дата та час проведення: 23 грудня 2020 року з 10.00 до 14.00.

Лектори:

  • Людмила Шахно – директор ПП «Академія Професійного Бухгалтера». Головний бухгалтер холдингу професійних послуг «Західна консалтингова група». САР, СІРА, досвід роботи в сфері обліку та податків понад 20 років.
  • Ярослав Сивак – засновник компанії «БІЗНЕС-БАЛАНС». Понад 15 років досвіду у питаннях електронної звітності та автоматизації обліку.

План вебінару:

  1. «Кожного року ми з … бухгалтерами» проводимо:
    • Інвентаризацію – основні акценти на забезпечення та заборгованості;
    • Готуємось до річної звітності – фінансова та інша річна звітність по податках;
    • Здійснюємо перерахунок по розподілу по ПДВ;
    • Складаємо плани на наступний рік – нові мінімуми та квоти.
  2. Єдиний рахунок для сплати податків: корисне чи необхідне?
  3. Що там з РРО: «карати не можна помилувати?»
  4. Види ПРРО. Переваги та недоліки кожного.
    • Яка процедура переходу на ПРРО (як це виглядає на практиці);
    • Варіанти надання чеків для клієнта з ПРРО;
    • Інтеграція з обліковими системами;
    • Вартість продуктів від основних гравців. Які безкоштовні альтернативи.
  5. КЕП для ПРРО.
    • Види електронних підписів для ПРРО;
    • Які документи потрібні для виготовлення таких підписів.
  6. Норми ПКУ, що ймовірно наберуть чинності з 01.01.2021 року щодо:
    • Податку на прибуток;
    • ПДВ та Єдиного податку;
    • Інших податків та зборів.
  7. Адміністрування податків та «високі відносини» з ДПС: що очікувати?
    • Підвищені штрафні санкції;
    • Збільшені строки давності;
    • Зміни до плану перевірок.
  8. Об’єднання звітності з ЄСВ та ПДФО та ЄСВ і звітності для ФОП.
  9. ФОПи і Книги обліку. Де починається і закінчується облік у ФОПа.
  10. Сервіси де можна використовувати КЕП:
    • Для документообміну з державними органами та контрагентами;
    • Електронні послуги для громадян.
  11. Робота з захищеними носіями (Токени).
    • Для кого обов’язкові захищені носії;
    • Перевидача КЕП на захищений носій (токен) без візиту і збору документів;
    • Що робити якщо токен заблоковано.
  12. Продовження дії КЕП не виходячи з дому.
    • Автоматичне продовження КЕП через M.E.Doc та СОТА;
    • Автоматичне продовження КЕП через офіційний сайт АЦСК “України”;
    • Автоматичне продовження КЕП від інших ЦСК.
  13. Змінюється керівник. Як переробити КЕП.
  14. Дисконтування: підводимо річні підсумки практики обліку довгострокових заборгованостей.
  15. Інші веселі, позитивні та актуальні зміни на дату проведення семінару)

Вартість відвідування вебінару:

  • при умові реєстрації до 17 грудня (включно) вартість – 647 гривень (раніше ціна діяла лише до 15 грудня);
  • при умові реєстрації з 18 до 21 грудня вартість – 1247 гривень;
  • при умові реєстрації 22 грудня вартість – 1547 гривень.

Також Ви маєте можливість отримати знижку на відвідування вебінару розміром 100-500 гривень просто запросивши своїх друзів або колег відвідати вебінар разом з Вами. Така можливість доступна до 21 грудня включно!

Як саме отримати знижку:

  • Після того, як Ви зареєструєтесь на відвідування вебінару, на Вашу email-адресу прийде лист, в якому буде вказаний Ваш особистий унікальний промокод.
  • Повідомте його людині, яку плануєте запросити.
  • Запрошена людина повинна зареєструватись на відвідування вебінару на нашому сайті і обов’язково ввести отриманий від Вас промокод у відповідне поле у формі реєстрації.
  • Як тільки запрошена людина зареєструється на вебінар, скориставшись Вашим промокодом, сума Вашого рахунку зменшиться на 100 гривень.
  • Людина, яку Ви запросили, також отримає знижку розміром 100 гривень.
  • З кожним зареєстрованим за Вашим промокодом учасником знижка збільшується ще на 100 гривень, поки сума рахунку не опуститься до 147 гривень (якщо Ви зареєструвались до 17 грудня (включно) або до 747 гривень (якщо Ви зареєструвались з 18 до 21 грудня). При досягненні цієї межі, вартість відвідування вебінару залишатиметься без змін.
  • Кожен раз, коли за допомогою Вашого прокоду буде реєструватись новий учасник, Ви будете отримувати email-лист зі сповіщенням про це.
  • Email-лист з рахунком на оплату відвідування вебінару з урахуванням накопиченої знижки буде відправлений Вам:
    • 16 грудня (якщо Ви зареєструвались до цієї дати);
    • 21 грудня (якщо Ви зареєструвались з 16 до 20 грудня (включно);
    • 22 грудня (якщо Ви зареєструвались 21 грудня).

Зверніть увагу! Якщо дата Вашої реєстрації 22 грудня, рахунок на оплату відвідування вебінару буде відправлений в цей самий день і Ви не матимете можливість запрошувати нових учасників для отримання знижки.

РЕЄСТРАЦІЮ ЗУПИНЕНО!

Зверніть увагу! Відвідавши наш вебінар, Ви не тільки отримаєте корисну інформацію для себе, а ще й зробите добру справу для захисників України. Адже частина коштів, які Ви оплатите за відвідування вебінару, буде перерахована на підтримку українських захисників у фонд «Повернись живим».

Останні
Новорічний набір на курси по роботі в програмах «1С:Підприємство»/«BAS» та «Основи бухгалтерського обліку»

Розпочинаємо новорічний набір учасників на навчальні курси для бухгалтерів та бухгалтерів-початківців! Ви добре знаєте теорію бух...

image here
З прийдешнім Новим 2021 роком!

Вже зовсім скоро у двері кожної людини на планеті постукає новий 2021 рік! Для нашої компанії це чудова нагода підбити підсумки п...

image here
Вітаємо християн західного обряду з Різдвом Христовим!

Нехай це чарівне свято наповнить все навколо різдвяним теплом і сімейним затишком! Хай щастя вічно живе у вашій душі, а кожна мить...

image here