Довідник Договори. Частина 1
(032) 240-75-99
Замовити дзвінок
Новини

Довідник Договори. Частина 1

image here

Заповнення реквізитів довідника Договори, частина 1

У програмних продуктах 1С:Підприємство у документах розрахунків з контрагентом одним з найважливіших реквізитів є Договір. Саме в Договорі зазначаються основні правила відображення проводок в облікових регістрах.

У Договорі вказується вид договору (З покупцем, З постачальником та ін.), а також спосіб ведення взаєморозрахунків з контрагентами.

Вибір способу ведення взаєморозрахунків має сенс тоді, коли в налаштуваннях Параметрів обліку зазначено, що облік розрахунків з контрагентами ведеться За документами розрахунків (рис. 1).

 Рис. 1

Даний параметр додає до аналітики рахунків бух. обліку третє субконто, що дозволяє при формуванні звітів зробити більш точний аналіз розрахунків з контрагентами (рис. 2, 3).

  Рис. 2

Рис. 3 

Розглянемо детальніше способи ведення взаєморозрахунків з контрагентами:

- За договором у цілому – програма самостійно в хронологічному порядку закриває розрахунки з контрагентом (рис. 4).

 Рис.4

На рисунку бачимо, що 05.08. була здійснена оплата (аванс) на суму 5 000 грн., а 06.08. отримали послугу на суму 7 000 грн. (2 000 грн. + 5 000 грн.).

Програма автоматично розбила суми по аналітиці. Так, як документ Списання з банківського рахунку № 17 був перший за подією, то частина суми при надходженні послуги закривається по тій же аналітиці. Результат ми можемо побачити на рис. 5.

 Рис.5

 - За документами розрахунків – при закритті взаєморозрахунків користувач самостійно має вказати документ розрахунків.

При такому способі в документах стає доступне поле «Документ розрахунків» і вибраний документ заповнюється в аналітиці рахунків обліку (рис. 6). 

Рис. 6

Даний спосіб є чудовим рішенням для тих підприємств, що ведуть облік розрахунків з контрагентами за виписаними Рахунками (рис. 7).

 Рис. 7

На рисунку 7 бачимо, що 08.08. було здійснено оплату (аванс) на суму 5 000 грн. згідно Рахунка № 7, а 09.08. було отримано послугу на суму 7 000 грн. згідно Рахунка № 6. 

Результат ми можемо побачити на рис. 8.

Рис. 8

Отже, за результатами ОСВ на рис. 8 бачимо, що виникає дебіторська заборгованість на

5 000 грн. та кредиторська заборгованість на суму 7 000 грн. Тобто 5 000 грн. буде відображено у активі Балансу, а 7 000 грн. у пасиві Балансу.

Автор

Спеціаліст-консультант з впровадження

лінійки програмних продуктів "1С:Підприємство 8"

ТОВ "БІЗНЕС-БАЛАНС", Брошко Ольга

Також читайте нашу попередню статтю: Налаштування довідника “Номенклатура”. Типи цін

Останні
M.E.Doc Модуль «Електронний документообіг»

M.E.Doc Бізнес - це рішення для миттєвого та законного обміну будь-якими документами з вашими контрагентами в електронному вигляді...

image here
Розпочинаємо набір на курси по роботі в «1С:Підприємство 8» в березні

Доброго дня. БІЗНЕС-БАЛАНС оголошує набір на курси по роботі з програмним продуктом «1С:Підприємство 8». Курс «Бухгалтерія 8.3 д...

image here
Запит стану реєстрації в програмі M.E.Doc

Повертаючись до теми звірки з ЄРПН, слід звернути увагу на ще один зручний спосіб автоматичного формування запитів. Коли ви ще не ...

image here