Довідник Договори. Частина 1. | БІЗНЕС-БАЛАНС
(032) 240-75-99
Замовити дзвінок
Новини

Довідник Договори. Частина 1.

image here

Заповнення реквізитів довідника Договори, частина 1.

У програмних продуктах 1С:Підприємство у документах розрахунків з контрагентом одним з найважливіших реквізитів є Договір. Саме в Договорі зазначаються основні правила відображення проводок в облікових регістрах.

У Договорі вказується вид договору (З покупцем, З постачальником та ін.), а також спосіб ведення взаєморозрахунків з контрагентами.

Вибір способу ведення взаєморозрахунків має сенс тоді, коли в налаштуваннях Параметрів обліку зазначено, що облік розрахунків з контрагентами ведеться За документами розрахунків (рис. 1).

 Рис. 1

Даний параметр додає до аналітики рахунків бух. обліку третє субконто, що дозволяє при формуванні звітів зробити більш точний аналіз розрахунків з контрагентами (рис. 2, 3).

  Рис. 2

Рис. 3 

Розглянемо детальніше способи ведення взаєморозрахунків з контрагентами:

- За договором у цілому – програма самостійно в хронологічному порядку закриває розрахунки з контрагентом (рис. 4).

 Рис.4

На рисунку бачимо, що 05.08. була здійснена оплата (аванс) на суму 5 000 грн., а 06.08. отримали послугу на суму 7 000 грн. (2 000 грн. + 5 000 грн.).

Програма автоматично розбила суми по аналітиці. Так, як документ Списання з банківського рахунку № 17 був перший за подією, то частина суми при надходженні послуги закривається по тій же аналітиці. Результат ми можемо побачити на рис. 5.

 Рис.5

 - За документами розрахунків – при закритті взаєморозрахунків користувач самостійно має вказати документ розрахунків.

При такому способі в документах стає доступне поле «Документ розрахунків» і вибраний документ заповнюється в аналітиці рахунків обліку (рис. 6). 

Рис. 6

Даний спосіб є чудовим рішенням для тих підприємств, що ведуть облік розрахунків з контрагентами за виписаними Рахунками (рис. 7).

 Рис. 7

На рисунку 7 бачимо, що 08.08. було здійснено оплату (аванс) на суму 5 000 грн. згідно Рахунка № 7, а 09.08. було отримано послугу на суму 7 000 грн. згідно Рахунка № 6. 

Результат ми можемо побачити на рис. 8.

Рис. 8

Отже, за результатами ОСВ на рис. 8 бачимо, що виникає дебіторська заборгованість на

5 000 грн. та кредиторська заборгованість на суму 7 000 грн. Тобто 5 000 грн. буде відображено у активі Балансу, а 7 000 грн. у пасиві Балансу.

Останні
Помилки при вивантаженні звітів у форматі XML

Досить часто у продуктах лінійки «1С:Підприємство» та «BAS» під час вивантаження регламентованих звітів у файли XML, якщо ще не вс...

image here
Безкоштовний семінар в ДФС 26 вересня 2019 року

Шановні бухгалтери, звертаємо вашу увагу на те, що 26 вересня 2019 року у Головному управлінні ДФС відбудеться безкоштовний семіна...

image here
Пактум.Контрагент для 1С:Підприємство

Сервіс Пактум.Контрагент А чи знайомі ви з сервісом «Пактум.Контрагент»? Сервіс «Пактум.Контрагент» являє собою можливість автом...

image here