Як використовувати додаткові реквізити та додаткові відомості? | БІЗНЕС-БАЛАНС
(032) 240-75-99
Замовити дзвінок
Новини

Як використовувати додаткові реквізити та додаткові відомості?

image here

Як використовувати додаткові реквізити та додаткові відомості?

В попередніх публікаціях ми згадували про такі можливості програми як «Додаткові реквізити» та «Додаткові відомості».

Що таке додаткові реквізити?

Додаткові реквізити - це реквізити, що зберігаються в елементі довідника або документі для додаткової інформації користувачу.

Шлях доступу до додаткових реквізитів:

  • у конфігурації «Бухгалтерії для України, редакція 2.0»: Адміністрування - Загальні настройки - Додаткові реквізити;
  • у конфігурації «BAS Бухгалтерія, редакція 2.1»: Адміністрування - Загальні настройки - Додаткові реквізити й відомості - Додаткові реквізити;
  • у конфігурації «BAS Управління торгівлею, редакція 3.2»: НДІ і адміністрування - Загальні настройки - Додаткові реквізити.

Додатковим реквізитом може бути: дата, число, елемент довідника (номенклатура, контрагент тощо) чи просто текстовий рядок.

Наприклад, у довіднику «Договори» є поле для заповнення дати, від якої діє договір, а дати «до» немає, але є можливість створити новий реквізит (рис. 1).

Рис. 1

Також додали реквізит для заповнення послуги з довідника «Номенклатура», що надається згідно договору з покупцем. Нові поля з’явились у картці договору (рис. 2).

Рис. 2

Додаткові відомості - призначені для зберігання відомостей про елемент довідника або документ. Відомості зберігаються в окремому вікні, яке можна відкрити з вікна об'єкта.

Наприклад, для документа «Рахунок на оплату покупцю» створимо додаткові відомості для фіксації стану документа (відправлено/ отримано) (рис. 3).

Рис. 3

Заповнення додаткових відомостей зображено на рис. 4.

Рис. 4

За результатами заповнення є можливість вивести Універсальний звіт (рис. 5).

Рис. 5

Для заповнення додаткової інформації в системі існує довідник «Види контактної інформації». Налаштування довідника дозволяють додати в інші довідники поля з додатковою інформацією, а також зробити ці поля обов’язковими для заповнення.

Наприклад, додамо до довідника «Контрагенти» новий елемент з типом «Веб сторінка» (рис. 6).

Рис. 6

У картці контрагента заповнимо цей реквізит і за кнопкою «Перейти по посиланню» автоматично відкривається вкладка у Веб-браузері для перегляду сторінки (рис. 7).

Рис. 7

Зверніть увагу, що такі додаткові налаштування дуже прості у виконанні, але можуть суттєво вам полегшити роботу з програмою, а в деяких випадках відмовитися від дорогих дописів програміста на користь базового функціоналу програми.

Автор

Спеціаліст-консультант з впровадження

лінійки програмних продуктів "1С:Підприємство 8"

ТОВ "БІЗНЕС-БАЛАНС", Брошко Ольга 

 

Останні
Помилки при вивантаженні звітів у форматі XML

Досить часто у продуктах лінійки «1С:Підприємство» та «BAS» під час вивантаження регламентованих звітів у файли XML, якщо ще не вс...

image here
Безкоштовний семінар в ДФС 26 вересня 2019 року

Шановні бухгалтери, звертаємо вашу увагу на те, що 26 вересня 2019 року у Головному управлінні ДФС відбудеться безкоштовний семіна...

image here
Пактум.Контрагент для 1С:Підприємство

Сервіс Пактум.Контрагент А чи знайомі ви з сервісом «Пактум.Контрагент»? Сервіс «Пактум.Контрагент» являє собою можливість автом...

image here