Курси бухгалтерського обліку + 1С/BAS | Львів, Франківськ
(032) 240-75-99
Замовити дзвінок
Навчання
Курс «Бухгалтерія з нуля. Бухгалтерський облік + «1С:Підприємство / BAS»
image

Курс, завдяки якому Ви зможете вивчити теорію бухгалтерського обліку і навчитись працювати з обліковими системами «1С:Підприємство / BAS» за програмою, яка сертифікована фірмою-розробником даних рішень.

РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА КУРС ЗАРАЗ!
Курс підійде:

Тим, хто має бажання розпочати кар’єру бухгалтера з нуля.

Випускникам і студентам ВНЗ для здобуття практичних навичок та закріплення теоретичних знань.

Власникам бізнесу, які хочуть особисто вести свій бухгалтерський облік.

Програма курсу:

Курс включає теоретичну і практичну частини. Кожен учасник отримає літературу по теорії бухгалтерського обліку і по роботі з обліковими системами, та онлайн доступ до навчальної версії програми.

Що будемо вивчати:

 

  1. Загальна характеристика бухгалтерського обліку:
    • Поняття бухгалтерського обліку та його принципи;
    • Первинні документи: роль в обліку та вимоги до їх оформлення;
    • План рахунків;
    • Нормально-правова база бухгалтерського обліку.
  2. Старт програми:
    • Характеристика прикладного рішення;
    • Налаштування інтерфейсу;
    • Реєстрація користувачів системи;
    • Інформація про організацію;
    • Налаштування облікової системи;
    • План рахунків;
    • Введення початкових залишків;
    • Відображення поточних господарських операцій;
    • Практикум.
  3. Облік запасів:
    • Теоретичні основи обліку запасів;
    • Облік руху запасів;
    • Документальне оформлення операцій руху запасів;
    • Нормативно-правове регулювання обліку запасів.
  4. Облік запасів в програмі:
    • Вступна частина;
    • Загальні принципи та механізми;
    • Нормативно-довідкова інформація;
    • Закупівля запасів;
    • Продаж запасів;
    • Складські операції;
    • Звітність;
    • Практикум.
  5. Облік розрахунків з контрагентами:
    • Теоретичні основи обліку розрахунків з контрагентами;
    • Облік розрахунків з контрагентами;
    • Документальне оформлення операцій з контрагентами;
    • Нормативно-правове регулювання обліку розрахунків з контрагентами.
  6. Облік взаєморозрахунків з контрагентами в програмі:
    • Вступна частина;
    • Принципи та механізми обліку;
    • Нормативно-довідкова інформація;
    • Відображення розрахунків з контрагентами;
    • Звітність;
    • Практикум.
  7. Облік операцій з грошовими коштами та підзвітними особами:
    • Теоретичні основи обліку операцій з грошовими коштами та підзвітними особами;
    • Облік руху грошових коштів;
    • Облік розрахунків з підзвітними особами;
    • Документальне оформлення операцій з грошовими коштами та підзвітними особами;
    • Нормативно-правове регулювання обліку руху грошових коштів та підзвітними особами.
  8. Облік операцій з грошовими коштами та підзвітними особами в програмі:
    • Вступна частина;
    • Принципи та механізми обіку;
    • Нормативно-довідкова інформація;
    • Облік руху безготівкових коштів;
    • Облік руху готівкових коштів;
    • Облік розрахунків з підзвітними особами;
    • Практикум.
  9. Облік кадрів та розрахунок заробітної плати:
    • Теоретичні основи кадрового обліку та обліку розрахунку заробітної плати;
    • Облік розрахунку заробітної плати;
    • Облік виплати заробітної плати;
    • Документальне оформлення кадрового обліку та обліку розрахунку заробітної плати;
    • Нормативно-правове регулювання кадрового обліку та обліку розрахунку заробітної плати.
  10. Облік кадрів та розрахунок заробітної плати в програмі:
    • Вступна частина;
    • Загальна нормативно-довідкова інформація;
    • Кадровий облік;
    • Нарахування зарплати;
    • Виплата ЗП та розрахунки з бюджетом;
    • Відображення в 1-ДФ доходів, які не є ЗП;
    • Спрощені режими підсистеми Зарплата і кадри;
    • Звітність;
    • Практикум.
  11. Облік необоротних активів та МШП:
    • Теоретичні основи обліку необоротних активів та МШП;
    • Облік основних засобів;
    • Облік нематеріальних активів;
    • Облік малоцінних необоротних активів та МШП;
    • Облік виплати заробітної плати;
    • Документальне оформлення обліку необоротних активів та МШП;
    • Нормативно-правове регулювання обліку необоротних активів та МШП.
  12. Облік необоротних активів та МШП в програмі:
    • Вступна частина;
    • Загальні принципи обліку;
    • Загальна нормативно-довідкова інформація;
    • Підсистема Основні засоби;
    • Підсистема Малоцінні активи;
    • Підсистема Нематеріальні активи;
    • Практикум.
  13. Облік отриманих та наданих послуг:
    • Теоретичні основи обліку отриманих та наданих послуг;
    • Облік отриманих послуг;
    • Облік наданих послуг;
    • Документальне оформлення отриманих та наданих послуг;
    • Нормативно-правове регулювання обліку отриманих та наданих послуг.
  14. Облік отриманих та наданих послуг в програмі:
    • Вступна частина;
    • Довідкова інформація;
    • Відображення отриманих послуг;
    • Відображення наданих послуг і виконаних робіт;
    • Практикум.
  15. Облік доходів, витрат та фінансових результатів:
    • Теоретичні основи обліку доходів, витрат та фінансових рехультатів;
    • Облік доходів та витрат;
    • Визначення фінансового результату та нарахування податку на прибуток підприємства;
    • Документальне оформлення обліку доходів, витрат та фінансових рехультатів;
    • Нормативно-правове регулювання обліку доходів, витрат та фінансових рехультатів.
  16. Закриття періоду в програмі:
    • Вступна частина;
    • Регламентні процедури;
    • Практикум.
  17. Облік виробничої діяльності:
    • Теоретичні основи обліку виробничої діяльності;
    • Облік виробничої діяльності;
    • Документальне оформлення обліку виробничої діяльності;
    • Нормативно-правове регулювання обліку виробничої діяльності.
  18. Облік виробничої діяльності в програмі:
    • Вступна частина;
    • Накопичення витрат виробничої діяльності;
    • Випуск продукції та послуг;
    • Розрахунок собівартості;
    • Облік операцій з давальницькою сировиною;
    • Звітність підсистеми;
    • Практикум.
  19. Регламентована звітність:
    • Вимоги до складання та терміни подачі регламентованої звітності;
    • Заповнення основних форм фінансової звітності (Баланс, Звіт про фінансові результати);
    • Заповнення Декларації про прибуток підприємства.
  20. Регламентована звітність та звіти для керівника підприємства в програмі.
  21. Розширенні можливості стандартних звітів.
  22. Підготовка, збереження та друк регламентованих звітів.
  23. Передача звіту в програму M.E.Doc.
  24. Резервне копіювання програми.
  25. Лайфхаки по роботі з програмою.
Викладач курсу:
person-image
Ольга Брошко
  • Провідний аналітик-консультант компанії «БІЗНЕС-БАЛАНС».
  • Сертифікований спеціаліст-консультант з впровадження прикладного рішення «Бухгалтерія 8».
  • Сертифікований викладач курсу «Використання прикладного рішення «Бухгалтерія».
По закінченню навчання учасники отримають:
  • Знання по теорії бухгалтерського обліку.
  • Знання та навички для роботи з програмами «Бухгалтерія 8.3 для України (Редакція 2.0)» / «BAS Бухгалтерія (Редакція 2.1)».
  • Сертифікат від компанії «БІЗНЕС-БАЛАНС».
  • Сертифікат від компанії-розробника програм «1С:Підприємство / BAS».
Форми навчання:
Офлайн

Заняття в офісі нашої компанії

5500 грн.
Для завчасної оплати (за 10 або більше днів до початку навчання) діє знижка 10%!
Тривалість курсу та розклад занять:
Вечірня група

21 заняття по 3 години

Понеділок / Середа / П’ятниця

16:00 – 19:00

 

до 8 учасників

Початок занять: уточнюйте в менеджера.
Адреса для відвідування занять:

м. Львів, проспект Чорновола 63, офіс 900.

Отримуйте знання у сертифікованих викладачів!

Наша школа — найкращий вибір для тих, хто бажає отримати реальні знання. Викладачі — не просто теоретики, а й практикуючі аналітики-консультанти з багаторічним досвідом.
Навчайтеся разом з нами!

Записатися

Для того, щоб прийняти участь в навчанні або задати додаткові запитання про курс, заповніть, будь ласка, форму і наш менеджер зв’яжеться з Вами.

 

Якщо Ваша заявка була відправлена в неробочі години або у вихідний день, ми опрацюємо її в найближчий робочий час.

Ваші контактні дані
Записатися
Ви успішно
записалися!
Наш менеджер зв’яжеться
з вами впродовж тижня.
Руслана Содома
24.06.2019

Колектив кафедри фінансів, банківської справи та страхування ЛНАУ, дякує команді БІЗНЕС-БАЛАНС, за можливість навчатися у вас. Особлива подяка – Ганні Мацині, Ви чудовий викладач-практик.

Віта Кузьмич
08.05.2019

Дякую команді БІЗНЕС-БАЛАНСУ. З Вами завжди приємно працювати. Оперативність, якість, ввічливість з клієнтами – на високому рівні! Молодці 

Надія Мельник
26.04.2019

Чудова компанія!Дуже приємний, ввічливий колектив. Завжди допомагають в побутових питаннях. Ставляться з розумінням до ситуацій які виникають. Я дуже задоволена нашій співпраці. Тому, звичайно, рекомендую!) 👍

‎Ірина Куртяник‎
26.04.2019

Для мене “Бізнес Баланс” – це коли компанія працює професійно, якісно, швидко та з посмішкою. Завжди відповідають на мої питання та допомагають вирішити 
труднощі, що виникають у роботі. А від Лілі, я просто у захваті, вона оформляє усі необхідні документи із швидкістю світла!) Я з “Бізнес Балансом” з 2014 року і назавжди!)

Евгения Плотникова
19.04.2019

Завжди приємно з нами працювати. Ваш сервіс на вищому рівні. Працівники професійно підходять до поставлених завдань і в дуже стислі терміни їх вирішують. Дякую вам. Ви СУПЕР!!!

Залишити відгук